Monday, December 6, 2010

lagu kegemaran sy..

Assalamuailaikum semua..
jam da pukul 12.04 pagi..
sy mahu tulis satu entry lg la..haha,,
sebelum sy get out from blogging world untill 10 o'clock tomorrow..
*bi sy ok tk..hampeh smcm je kan??*..
Dgr sy cerita pasal mari menari pulak..
tadi sy tgk mari menari..
hayoo..asallah mm zarin tersingkir..
napalah dorang disingkirkan??
dorang menari gile best punyela..
romantik jugak la..
mm rosli jugak terkeluar hari ni..
sejujurnye sy tak suka dgn dorang sgt..
dorang punye tarian ok..
but dorang punye pakaian tu terlebih over..
*ada jugak tapi ko myra..hihihi*
betul kan ckp sy tu??
sampai di situ dulu sy ckp pasal pasangan mari menari ni..
*masa ni sy teringat pasal lisa surihani yg pelat R..*
*kelakar gile..korang le imagine kan??*
*yang ade astro tu mesti tahu..*
Lagu yg saya suka di mari menari??
sy dah suke gila dgn lagu kembang perawan....
lagu ni mmg best gile tahap baben..
sy juga suka part yg tarik tu..
gile terangkat bulu rome sy..
lagu ni juga membuat air mata sy menitis..
huhuhu..
mmg emosi gile masa sy dgr lagu ni..
lagu ni mengisahkan percintaan..
so yg bercinta tu dgrla..
mungkin lepas ni korang le buat lagu tema..
k..la sy malas nk ' membebel ' lg..
korang tgk la lirik lagu ye..
hayati lagu ni ye..
sy dah buat lagu tema blog sy..
so smbil korang tgk lirik ye..
le jugak dgr..
*jgn copy lagu tema blog sy..*
*kalau korang copy siap korang..sy kejekan*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ni lirik lagunye..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ketika surya menampakkan cahayanya..
ku gapai hari terangku..
menanti sebuah cerita..
yang pasti akan terjadi didiriku..
[Pre chorus]
kini ku mulai mengerti artinya cinta..
walau senda tawa..
hatiku mulai merasa..
bila dekat lelaki aku pun malu..
[Chorus]
Akulah kembang perawan..
ingin mulai merasa..
perasaan yang pasti..
milik semua insan..
aku mulai jatuh cinta..
papa biarlah aku..
menikmati semua..
anugerah di hidupku..
[Intelude]
Hoo..
[Pre chorus]
Kini ku mulai mengerti artinya cinta..
walau senda tawa..
hatiku mulai merasa..
bila dekat lelaki aku pun malu..
[Chorus]
Akulah kembang perawan..
ingin mulai merasa..
perasaan yang pasti..
milik semua insan..
aku mulai jatuh cinta..
papa biarlah aku..
menikmati semua..
anugerah di hidupku..
aku mulai jatuh cinta..
papa biarlah aku..
menikmati semua..
anugerah di hidupku…
Best tk lagu ni??
Air mata korang keluar tk??
*Hampeh punye soalan..hihihi..*
p/s:Lagu ni jugak boleh dikaitkan dgn saya..nk tahu apa??
*..ne le g tau..rahsia..*
papay semua..

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog