Sunday, January 2, 2011

bila mula sekolah dan bila entry akhir dipostkan..

assalamuailaikum semua..
entry untuk kesambungan dari entry selamat kembali ke sekola untuk diri sendiri..
harap korang tk bosan baca entry ni..

bila mula skola..

1.stop online facebook,blog,formspring dan tumblr secara rasmi..*kalau online pun maybe curi-curi..
2.kene blajar dan mengulangkaji pelajaran..
3.kurangkan tonton tv..
4.tidak boleh tido lambat lagi..
5.mengatur masa dgn baik..
6.buang sifat keanak-anakkan yg ada di form 1 dan form 2..*mesti buang ke??

bila entry akhir di postkan..
*kesian ye ni entry terakhir sy tulis untuk blog sy..jgn rindu sy dan blog sy lepas ni lagi!!jgn rindu nk baca entry yg ditulis oleh sy lagi..huhuhuhu..

mulalah azam pertama sy iaitu stop online facebook,blog dan mcm-mcm lagi..
saya budak PMR so sy mesti tinggalkan benda-benda ni..
mestilah kene tinggalkan benda ni sebab sy nk dapat 8A dlm PMR..
nk membanggakan ibu bapa sy..
tk nk lah mengecewakan ibu bapa sy..
mereka sentiasa mendoakan kejayaan sy..
sy mesti membalasnye..
hahahaha..
kelakar ke??
kalau cmtu stop ketawa kan saya..
saya tahulah saya tk kan meng-onlinekan diri lagi..
but tk maknanya sy akan membiarkan blog saya cmtu saja..
membiarkan blog sy mcm sarang tikus..
oh not..
kamu semua salah..
saya akan online lg but curi-curi je kot..
huhuhuhuhu..
sedihnya..
harap-harap tk kantoi lah..

ok la malas nk tulis bnyk-byk lagi..
doakan kejayaan sy ye..
kalau sy tk online lagi tlg jaga blog sy ni..
sorry kalau tk membalas mesej korang kat shoutbox..
bkn tk nk layan but tidak ada masa..
sorry kalau tersalah bahasa..
*cehh..mcm nk pergi jauh pulak da..peduli apa sy..
sorry dari hujung rambut korang sehingga hujung kaki korang tu..
maafkan saya ye..
tk baik tau tk nk maafkan sy..
huhuhuhuhu..

p/s:saya akan rindu korang semua..muahhhhhhhh..*gedikla pulak..hahahaha..

papay semua..
terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog