Saturday, January 1, 2011

diriku..

assalamuailaikum..
entry ke 5 untuk tahun 2011..
caiyok!! caiyok!!
tingkah usaha anda myra..

saya suka bergaya..
saya suka melaram..
saya suka merepek..
saya suka bercerita..
saya suka ketawa..
saya suka senyum..
saya suka berkawan..
saya suka bermusuh..
saya suka belajar..
saya suka cikgu yg mengajar..
saya suka melancong..
saya suka tuisyen..
saya suka permandangan indah..
saya suka tonton tv..
saya suka berlari..
saya suka karton..
saya suka artis indonesia..
saya suka bersukan..
saya suka photoscape..
saya suka blog..
saya suka facebook..
saya suka layan perasaan..
saya suka menjerit..
saya suka perpustakaan..
saya suka semua dalam diri saya..

semua benda saya suka..
hahahaha..

p/s:saya happy dengan kehidupan saya..

papay semua..

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog