Sunday, January 9, 2011

lagu blog saya..

assalamuailaikum semua..
selamat pagi..
selamat sarapan..
selamat berhujung minggu..

korang dengarkan lagu yg berbunyi di blog sy ni..
sedap tk??
lagu ada keagamaan..
kalau korang dengar cuba dengar btol-btol..
mesti ada part yg korang akan suka sangat..
hehehehe..

ok ok..
saya dah nk mengudurkan diri dah ni..
ni sy titipkan lirik lagu ye..
sebelum terlupa lirik lagu ni Di Atas Satu Cinta..
cinta kpd allah,nabi&rasul dan umatnya..

scroll ke bawah ye
.
.
.
.
.

ni lagu ye..
.
.
.
.
.
jejak-jejak langkahku..
bagaikan lemran waktu..
apakah ku masih bisa terus melangkah..
serpihan hihupku kan ku bangun..
di atas satu cinta..

subhanallah aku mencintainya..
subhanallah aku menyayanginya..
dari ufuk timur hingga ke barat..
selalu dihatiku..

subhanallah aku mencintainya..
subhanallah aku menyayanginya..
dari ufuk timur hingga ke barat..
selalu dihatiku..

subhanallah aku mencintainya..
subhanallah aku menyayanginya..
sari ufuk timur hingga ke barat..

subhanallah aku mencintainya..
subhanallah aku menyayanginya..
dari ufuk timur hingga ke barat..

subhanallah aku mencintainya..
subhanallah aku menyayanginya..
dari ufuk timur hingga ke barat..

subhanallah aku mencintainya..
subhanallah aku menyayanginya..
dari ufuk timur hingga ke barat..
selalu dihatik..

p/s:cintalah allah,rasul&nabi dan umatnya..

papay semua..

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog