Friday, March 4, 2011

Rindu Setengah Mati

assalamuailaikum semua..

hari ni aq nk tulis lagu..
tajuk lagu seperti yg diatas..
korng mesti suka lagu ni..
yelah ost Kejora&Bintang..
hahahahaha..

aq da wat lagu blog..
ada sapa-sapa nk tiru aq??
lau tiru aq,,
aq masukkan kpala korang dlm lubang tikus..
hohohoho..
Nurhalyda Amyra da mengarut..

lirik lagunya :-

aku ingin engkau ada di sini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski telah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu

pendapat korang :: best tk lagunya??
bye

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog