Thursday, March 31, 2011

update sebelum tidor!!

assalamuailakum semua..

selamat ari khamis..
sy rasa kan mak sy tk nk ambik lappy sy la..
smlm sy tanye mak saya,,
" umi nanti minggu depan umi ambik laptop ye "
pastu mak saya jawab
" emmmm (mak saya buat muka selamba) "
sy diam jelah..

ada jugak terfikir,,
" umi aq ni nk tk ambik laptop ni?? "
mintak-mintak janganlah ambk dulu..
sebab sy baru teringat nak cari maklumat pasal MPK Klang..
folio sejarah mesti segera diantar..
hihihihih..

dok umah lama-lama..
tapi sekarang bru ingat..
senget kan saya??
muahehehe..

mesti sy kelam-kabut pinjam kwn punye..
bukan nk tiru but nak tengok mcmne dia buat..
keje kayu pun ada lagi..
byknya keje saya!!
keje kayu tu sah-sah sy ajak kwn sy tolong..

nk nangesla..
mahu nangesla..
nk nangesla..

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog