Sunday, April 10, 2011

bermulanya esok..

assalamuailaikum semua..

chubby girl

esok saya da pergi sekola..
akhirnya pergi ke sekola juga..
tapi kaki masih sakit..
susah gerak dan sukar nak jalan..
saya nak jalan juga..
mungkin bila jalan kaki saya da semakin elok..
kawan-kawan saya janji nak tolong..
lebih-lebih lagi Syaza Nurul Ain..
sebab dia duduk sebelah saya..
hehehehehe..

sy bagi upah dekat dia..
termasuk satu kelas..
harap dorang tak tanya banyak soalan..
malas nak jawab sgt-sgt..
kalau cikgu tanya pula..
sy kena jawabla..
huhuhuhu..

esok da tak boleh online..
sebab mak saya da ambil..
nak online pun hari sabtu dan ahad..
nak buat folio pun sabtu dan ahad..
huwaaaaaaa..
best sgt-sgt..
nampak tak perubahan blog ni??
saya da tukar header baru..
background pun baru..
warna tema blog saya ialah biru,pink,putih dan hitam..
byknya kaler..
biarlah nanti kalau saya nak ubah..
berubah la blog saya lagi..
bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog