Wednesday, April 6, 2011

kita benci episode kali ni..

assalamuailaikum semua..


sapa tengok cerita Sejuta Cinta Marshanda??
sy rasa ramai yg tengok..

episode yg ni paling sedih..
mendalam je maksud ye..
sampai sy pun nangis..
terlebih feeling sudah..

dalvin meninggal dunia??
rasanya tak sebab akhir sekali macam nampak mata dalvin kan??
farah meninggal dunia??
mungkin kot dia meninggal dunia..

cian Chacha sebab orang yang dicintai meninggal dunia..
tapi dia tak tahu lagi yang Dalvin belum meninggal dunia lagi..
harap sangat dorang bertemu balik..

cian juga Shella sebab tunang kesayangan meninggal dunia..
tapi Dalvin belum meninggal pun...
minta-mintalah dia tak jumpa Dalvin lepasni..
sebab sy nak Dalvin kahwin dengan Chacha..
nak tengok balik kat tonton..
bye!!

terima kasih kerana membaca!!

2 comments:

զιɛℓαʓмαи said...

yup2! sedih sesangat2.. ;( hope chacha boleh jmpe delvin! xnk sella 2. tapi dah xleh nk cover dah air mata nie. last2 nmpk delvin! hampeh tul...

nurhalydamyra said...

mcm tak suka je delvin muncul??

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog