Tuesday, April 5, 2011

tolong ye!!

assalamuailaikum semua..

saya nak jangan ceroboh saya punya shoutmix..
jangan nak saja lalu kat saya punya shoutmix..
lepastu pergi letak link..
kalau link blog bolehlah..
ni link untuk berniaga..
kalau nak berniaga bukan di blog saya..
saya ni masih budak sekolah menengah lagi..
tak ada masa nak berniaga..
tolong jangan tukar-tukar link dekat shoutmix saya..
saya tertanya-tanya macam mana awak tahu siapa yang ada dalam shoutmix saya..
sedangkan saya tak bagi sesiapa tengok pun..
rasa tak sedap hati je..
nak tegur sudah besar panjang..
jadi saya bagi saja message kat facebook awak..
saya minta sangat jangan buat lagi..
jangan nak ceroboh shoutmix orang..

mungkin kena tukar shoutmix lain nampaknya..
bye!!

terima kasih kerana membaca!!

2 comments:

MiSz ZuE said...

banyak kan sabar ye dik...biasala perangai org nie ader macam2..

nurhalydamyra said...

terima kasih

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog