Thursday, May 26, 2011

aku nak baling periuk dekat sekolah??

assalamuailaikum semua..

ada tak yang terperanjat dengan tajuk..
aku paling tak suka bila sekolah buat kelas tambahan..
aku nak release tension,nak tido,nak tengok tv dan mcm-mcm lagilah pun tak boleh..
terganggu betul aktiviti aku..
geram,menyampah semua ada..

aku sebenarnya tak sedar diri lagi..
tahun ni aku akan PMR..
tetapi aku tetap tak belajar..
aku buat tak endah je..
hmmmm...

nak tukar lagu blog ke?? tak payah tukar??
bye!!

terima kasih kerana membaca!!

1 comment:

spider_gurl86 said...

ermm uik garang nye...cikgu buat kelas tambahan utk bg awk pandai gak kan...cheer up jgn mrh2 tau

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog