Saturday, May 14, 2011

Dear Blogger,,I Miss You!!

assalamuailaikum semua..

saya tiup habuk dulu ye kawan-kawan..cian blog ni sudah seminggu tidak di update..tadi nak update tetapi tak boleh sebab blogger buat hal..napa blogger buat hal ye??yang penting buat saya panas semalam tiga jam..sekarang saya jarang update blog ni sebab kena study..minggu depan exam,minggu depan hari wesak,minggu depan cuti sehari dan sambutan hari guru..jadual satu minggu full.esok tuisyen dan hari ahad pun tuisyen..inilah kehidupan seorang pelajar!!

blog saya semakin tidak dikenali..sedih sangat-sangat..traffic blog pun down..mungkin selepas exam PMR saya akan tingkatkan usaha untuk memajukan blog ni balik..serius saya jeles tengok blog-blog yang lain..semua ada followers yang ramai.saya??sikit je dan tak naik-naik..bosan lorh..rasa nak delete je blog ni..urmmmm..


setiap hari saya tak akan lepaskan peluang tengok cerita ni sebab hero dan heroin ye..saya suka sangat-sangat..lebih-lebih lagi hero lelaki yang berna Elang..muka dia memang hensem sangat-sangat..heroin ye pulang cantik..memang dia ni cantik..saya sangat jeles..

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog