Monday, May 16, 2011

Sambutan Hari Guru di SMKSKI..

assalamualaikum semua..

hello kawan-kawan semua..
Selamat Hari Guru kepada guru-guru di Malaysia..
tadi dekat sekolah ada sambutan..
best sangat dari tahun sebelumnya..
sebab persembahannya menarik,best dan seronok..
pandai cikgu-cikgu SMKSKI pilih..
suka sangat hari ini..

aku tak ada gambar sambutan hari guru..
jadi aku upload je gambar aku dan kawan-kawan dekat pandang sekolah..
gambar ni tahun lepas punya..
hihihihi..

apa yang kami fikir tu??

lawaklah sangat..

gelak lagi piah..

say ' peace '..

muka selamba..

aku dan syaza..

aku lagi dengan syaza..

tembak jangan tak tembak ye..

aku dengan leha dekat sekolah..

gambar tak jadi sebenarnya ni..

penutupnya,,aku dan syaza lagi..

aku tahu gambar ni semua tak cantik..
so tunggulah picture masa sambutan hari guru tadi..
gambar semua dekat heaset kawan aku..

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog