Tuesday, June 21, 2011

aku ada tiga facebook..

assalamuailaikum semua..


sekarang aku ada tiga akaun facebook..
tapi aku selalu buka dan online satu je..
yang lagi dua aku buka kadang-kadang sebab malas nak buka..
friends pun ramai yang selalu online..
jadi tak kisahlah aku online yang tu..

sapa add aku pergi ke setiap link facebook di bawah..
selalu dibuka dan selalu update status dan gambar..
kalau nak add,,silakan..
jarang dibuka sebab kemalasan..
korang tak boleh add sebab ni akaun facebook untuk rakan-rakan sekolah je..
sebelum tu Myra Nuha'am bermaksud Nurhalyda Amyra..
nak add boleh je..
selalu dibuka bila diperlukan..
ramai orang yang tak tahu maksud nama tu..
eh eh eh..
itulah akaun aku..
aku buat tiga sebab senang nak suruh org add yang lain..
korang pilihlah antara dua ye..

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog