Friday, June 24, 2011

ayat dari seorang gadis cina..

assalamuailaikum semua..


jom baca ayat di bawah..
credit to : Xiao Qing
Tidak kira bagaimana baik perkara yang hilang hari kemudianingatan yang mendalam, tetapi juga terlupa hari itu; untuk mengasihi orang, pergi ke hari; satu lagi impian yang indah, tetapi juga bangun satu hari. Tidak pernah berputus asa untuk mengekalkan khazanah yang tidak akan melepaskan ... ...
Apabila anda seperti saya, saya tidak seperti anda; apabila andajatuh cinta dengan saya, saya cinta kamu apabila anda meninggalkan saya, saya jatuh cinta dengan anda, anda pergiterlalu cepat, atau saya tidak boleh menyimpan sehingga jejak langkah anda?
Akhirnya saya mendapati diri saya visi manusia terlalu mudah, saya tidak pernah berfikir tentang bagaimana berikut adalahtopeng muka, saya sentiasa datang terus ke topeng mukasebagai merawat, tetapi lupa wajah tersenyum di bawah topengsering aliran air mata muka ... ...
Apabila seorang wanita melihat langit, dia tidak mencari apa-apa,dia hanya kesepian ... ...
Seorang lelaki menangis kerana dia benar-benar disayangi;menangis wanita, kerana dia benar-benar telah berputus asa ... ...
Saya fikir satu hari, saya benar-benar akan suka lupa, anda akanlupa. Walau bagaimanapun, secara tiba-tiba, saya mendengarJiuge itu, aliran air mata saya turun, kerana lagu itu, bersama-sama kita telah mendengar ... ...
Cinta tidak memang rumit, datang dan pergi, tetapi itu adalahkata-kata, bukan "I love you", "saya benci anda" adalah "lupa", "Apa khabar" dan "maaf" ...
Kehidupan semua orang, hati saya akan sentiasa tersembunyipada seseorang. Mungkin kita tidak pernah ditemui, tetapi inilelaki yang dalam mana-mana tidak boleh diganti ... ...  =]
ayat tunggak langgar sebab google translate..

bye!! 

terima kasih kerana membaca!!

1 comment:

kinn said...

pandai dia bermadah. ;)

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog