Tuesday, April 26, 2011

ada itu kau mahu..

assalamuailaikum semua..

mood harini sejak baik,,sejak tak baik..ok lupakan hal tu..harini dia pergi main sofball..tadi dekat sekolah kan..saya asyik cari dia..serius saya paling rindu gila..rindu nak lalu depan saya..sekarang saya ada keberanian nak berdepan dengan dia..tetapi saya dah bermula suka orang lain..saya tak nak suka orang lain..saya nak suka dia je..nak suka selama-lamanya..tak beralih arah dari dia..biarlah orang nak mengorat saya ke..saya tetap nak suka dia..saya ni bukan kaki lelaki..jadi kalau saya dah suka seseorang..saya akan tetap suka dia..kalau tak caya tanyalah kawan saya..tu pun kalau korang kenal..hehehe..
nak makan ais krim hangen dazs..

siapa boleh belanja??
bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog