Tuesday, April 26, 2011

kenangan makan ais krim mahal..

assalamuailaikum semua...

saya nak makan ais krim la..tak nak ais krim 1- 2 ringgit..nk makan ais krim Hangen Dasz atau Baskin Robin..kecut perut dengan nama ais tu..masa darjah enam pernah makan ais krim Hangen Dasz dekat Jusco,Bukit Tinggi..serius sedap ais krim ye..kitaorang pilih ais krim yang ada kek coklat..sedap bila makan kek tu panas-panas dengan kek..kek tu lembut je sebab di kukus..masa form one pernah makan ais krim Baskin Robin dekat Jusco,Bukit Raja..dekat situ saya pilih yang 3 scoop..memang mantap lah..susah nak habis ais krim..lagi-lagi cone yang besar..dalam kereta saya bagi mak saya sebab tak habis..tak habis pun ais krim tu sedap..nak makan lagi tetapi tak tahu nak makan bila..tunggu saya abis exam PMR..baru saya minta mak dan ayah saya..kali ni saya nak makan ais krim Hangen Dasz pula..nak makan ais krim celup..yang baru keluar tu..hehehe..

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog