Thursday, April 21, 2011

asal suka sangat cari pasal!!

assalamuailaikum semua..

tadi saya baru buka blog adik putryy..panas je telinga baca entry dekat blog putryy ni..napa hang byk sangat yang nak menuduh putryy tak tentu pasal??ko memang suka cari pasal kan??putryy dah penat-penat buat blog yang cntik mcmtu tapi ko kata putryy tiru ko..weiii,,umur ko baru separuh jagung la..muka ko tu bukan lawa pun..kalau aq tengok betul-betul dan sekali imbas..muka putryy lagi cantik drpd ko..kesian la kat ko..followers berlambak dekat blog pun tapi akal tak ada..blog ko pun cantik apa tetapi napa ko jadikan putryy sebagai mangsa??tak ada orang lain ke..mungkin ko nak glamer kot..orang glamer mungkin akan jatuh satu ari nanti..ingat ko sorang ke reti buat toturial..jangan pandai orang sebelah matalah..cermin diri ko tu dulu sebelum cakap putryy mcmtu.. -,-
jom sama-sama bagi sokongan kat adik putryy..
bye!!

terima kasih kerana membaca!!

1 comment:

Putryy Nasuha said...

thanks kak myra. ILY :)

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog