Thursday, April 21, 2011

saya sayang kawan kelas saya..

assalamuailaikum semua..

korang sihat tak??
sekarang saya kurang sihat lagi..
pening kepala pening kepala..
tak tahu napa??
mungkin cuaca kot..
sekarangkan cuaca panas..

tadi dekat kelas memang happy..
tak macam selau..
masuk masuk kelas terus tikam buku..
study subjek matematik..

subjek ni saya paling suka..
sebab mencabar otak..
tetapi soalan tadi susah..
dua-dua kertas susah..
saya bukannya teran sangat math..

sebelum exam kena ceramah dengan pk hem..
kalau tak tahu pk hem tu apa??
silalah sekolah balik ye..

kena ceramah pasal semalam..
semalam ada budak kelas saya cakap kasar dengan ustaz..
malulah kena ceramah..
hai kawan-kawan ku..

bila nak ubah perangai??
ingat wei PMR lagi beberapa bulan je..
sebab aq sayang dekat korang aq selalu sruh korang study..
ingat study jangan nak main-main je..
jom kita buktikan budak-budak kelas 3 gigih masuk kelas Sains..
mesti cikgu bangga,,lagi-lagi mak ayah kita..

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog