Saturday, April 23, 2011

hari ini sekolah tetapi aku tak pergi..

assalamuailaikum semua..

hari ini saya update blog awal sikit..update dalam pukul 9.52 pagi..otak tengah penuh dengan idea..lari pada saya biarkan..baik saya tulis entry kan??hari ini ada sekolah ganti tetapi saya tak pergi..dasar pemalas perempuan ni..saya memang malas pun..malas nak belajar dan macam-macam lagilah..sekolah ganti ini untuk apa ye??ganti untuk hari pekerja eh??saya tak tahu pun hari pekerja tu bila??tetapi bila kakak saya cakap selepas minggu ni barulah saya tahu,,kesian dekat saya..benda tentang negara pun tak tahu..back to real story..tadi kawan saya call dalam pukul berapa pun saya tak tahu..masa tu saya sedap tidur..ayah saya yang jawab dulu..then,,baru saya jawab..minta maaf sangat-sangat hari ini saya malas nak pergi sekolah..kepala saya pening sangat..bukan saya seorang je tak pergi sekolah..ramai lagi ok??serius saya cakap..bila datang sekolah ganti kan..rehat mesti bercampur dengan form lain..kantin jadi sesak gila nak mampus..dulu tak kisah sangat sebab rehat dengan form 6 tetapi sekarang rehat dengan form 4..tak sukalah..tempat duduk kena ambil..pastu rehat dekat dewan..saya nak makan atas meja bukan duduk atas lantai..beli makanan mesti berebut-rebut..kena celah-celah..sakit badan saya hanya saya sajalah tahu..nasib baik tak jatuh dekat lantai kantin tu..nak beli beratur elok-elok tak boleh ke??buat apalah nak tolak-tolak..makan tu banyaklah..kalau saya lambat sikit je beli..mesti kena tinggal dekat kantin tu..geram saya dengan kawan saya..dalam otak nak cepat je..tak boleh sabar ke??perangai gedik macam budak-budak..biarlah budak tu ada yang ko tu nak tutup muka nak cepat macam nak naik kapal terbang asal??lantak pi la dia..serius saya tak suka perangai dia..muka dia cantik tetapi perangai dia macam ni..nasib baik saya ni seorang tak kisah..kalau tak dah lama saya berterus-terang..tetapi saya peliklah..dulu dia rehat dengan orang lain..sekarang dia rehat dengan group saya??napa eh??sudah tak ada kawan ke??kalau saya tengok dia tu ramai kawan juga..biarlah dia tu malas nak cakap pasal dia..

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

1 comment:

puteri ain said...

dulu time sekolah pun , tak pernah pergi time ganti punya . hehe

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog