Friday, April 22, 2011

my group and my classes..

assalamuailaikum semua..

saya rasa harini terlebih update blog kot..cuba korang pergi tengok dashboard korang dan cari Myra Story..mesti entry hari ini banyakkan??saya tak tahu napa harini saya rajin gila nak update banyak-banyak..memang rajin nak update blog harini..kalau korang dah menyampah tengok saya tulis entry lagi..saya minta maaf tau..saya bosan tak tahu nak buat apa..saya dah baca novel,blogwalking,buka facebook..tetapi saya tetap bosan..sebab kebosanan itulah saya update blog..mungkin satu hari nanti,,saya akan jadi blogger aktif macam Ben Ashaari..mana tahu saya sampai ke situ..doa-doakan lah ye..
Ghoststudentz..
ni blog group saya dan blog kelas saya..saya yang create satu blog untuk group dan kelas saya..tetapi sudah lama tak update..bukan tak nak update tetapi cuma beberapa orang je yang berjaya buka..aduhai..sudah puas  saya ajar tapi tak berjaya jugak buka..cuma seorang je boleh..cuba bayangkan??seorang..susah ke blog ni??saya rasa senang je..betul tak??tadi seorang kawan saya buka blog tu..pernah cari email dia..yelah kitaorang sudah lupa email blog tu..sudah lama ditinggalkan..alahai kesian pada kamu blog..sempat juga kawan saya tukar apa-apa yang patut dalam blog tu..kalau nak harap saya..mungkin tak buka-buka..saya hampir-hampir telupa tentang blog tu..mana tak lupa asyik update blog saya saja..sampai blog tu dilupakan begitu saja..serius saya minta maaf..saya janji akan update blog tu selalu..sekarang saya minta..korang follow blog group dan kelas saya??tolong bagi sokongan dekat kitaorang..serius saya nak sangat korang tolong saya..

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog