Friday, April 22, 2011

i follow you,,you follow me back??

assalamualaikum semua..

mulai sekarang sampai bila-bila saya tak akan guna ayat tu lagi..ayat apa??ayat ni lah '  i follow you,,you follow me back '..malaslah nak dengar ayat ni lagi..kepada sesiapa yang follow saya..saya tak paksa pun korang follow saya dan sesiapa yang follow saya..pastikan korang follow dengan ikhlas..kalau korang tulis dekat saya punya shoutbox janganlah tulis ayat ni..apa kata korang cuba tulis ayat ni ' blogwalking ' ke ' singgah sini ' ke 'datang snini baca entry ' ke..ayat yang saya tulis tadi lagi best kot..sesiapa yang singgah blog saya dan tulis ayat tu mungkin saya hanya buka blog korang ke..hanya blog yang cantik memandang je saya akan follow..adalah ciri-ciri yang saya nak..nanti ada masa saya tulislah..tetapi bukan sekaranglah..saya malas update lagi..

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog