Friday, April 22, 2011

saya amat memerlukan nya..

assalamuailaikum semua..

semakin giat saya update blog ni..tak tahulah ada orang baca ke tak..tetapi saya tak kisah pun..saya saja buat blog sebab untuk lepaskan tension,bercerita dan tulis apa yang berlaku dekat saya..tentang followers tu,,tak kesahla korang nak follow blog yang ni ke tak..kalau korang follow saya pun..mungkin saya takkan follow..bukan sebab blog korang tak cantik ke apa..tetapi saya akan tengok dulu cara penulisan korang..sungguh bajetlah ko myra..ini untuk kesenangan hati semua orang jugak..
nak cerita lain sebenarnya tetapi dah melalut entah ke mana dah..
bilalah mak saya nak ambil cermin mata saya.??cermin mata saya dah lama siap..tak silap siap hari selasa..tetapi mak saya malas nak pergi ambil dekat cermin mata..sy amatlah memerlukan cermin mata..sebab dekat tusiyen saya tak nampak apa yang cikgu tulis dekat papan putih..ermmmmm..sungguh sedih hati..mata saya memang silau tinggi..kalau tengok papan putih mesti ada bayang-bayang..korang tak tahu apa bende tu??alahai kesiannya..kalau orang yang pakai cermin mata maybe tahu benda ni..

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog