Friday, April 22, 2011

why person want to have sweetheart??

assalamuailaikum semua..

now saya tak tahu napa post entry berkenaan couple..maybe untuk meluangkan rasa hati saya kot.saya memang jeles kepada yang couple..tak tahu napa??sebenarnya saya single mingle..don't have person love me..tetapi wishlist saya tanda lain..tu tanda ye saya nak sangat couple!!tetapi tak ada orang yang nak..nak cari pun saya malas..tetapi saya ada suka seseorang..someone person is lucky because i love him but him no love me..tetapi bila fikir balik..baik kita tak kapel sebab jodoh tu Allah yang tentukan..kalau bercinta pun,,bercinta kerana Allah dan kalau Allah merestui hubungan kita..yang penting dalam perhubungan,,mestilah ada restu ibu bapa terlebih dahulu..kalau ibu bapa kita restu mungkin perhubungan kita akan kekal lama..kalau kapel di alam persekolahan pun boleh dapat retstu ibu bapa..tetapi kalau saya,,saya takkan cakap sebab ibu bapa saya tak kasi kapel..saya masih budak sekolah lagi..nak jaga diri sendiri pun tak mampu..ni nak jaga orang lain??alamak hubungan yang dimana tu tak berkekalan..kalau bercinta tu tak payah bagi 100%..kalau boleh bagi dalam 90%..itu pendapat sayalah..mungkin pendapat korang lain kan??

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog