Friday, April 22, 2011

kakak saya ada dekat rumah..

assalamuailaikum semua..

semalam kakak saya balik dari asrama..tersangatlah best sebab dapat buli dia..sungguh jahat ko myra..saya nak jugak buli dia..dulu sebelum dia masuk asrama..saya dan dia selalu buli-buli..tapi sekarang dah tak ada..rindu nak buli dia..rindu nak buat keje rumah dengan dia..betul cakap orangkan??air dicencang takkan putus..saya sokong sangat-sangat..walaupun kakak saya sekolah asrama ke belajar dekat luar negara ke tetapi hubungan kekeluargaan takkan putus..saya sayang kakak saya sangat-sangat..tak kira dia jahat ke..dia baik ke..dia selalu kenakan saya ke..saya tetap sayang dia..saya tak nak kehilangan kakak saya..i love you sister <3

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog