Wednesday, May 4, 2011

Nak Baru!!

assalamuailaikum semua..


korang sihat??sudah makan,,kenyang tak??hari ini saya asyik gelak je..banyak benda menarik terjadi dekat sekolah tadi..ada latihan kebakaran,ada orang dating,duit kelas terjatuh,kawan saya tertinggal buku agama dekat rumah dia,tengok lelaki handsome,buli kawan dan lain-lain..byk lagi lorh..sampai esok saya tak habis cerita..

korang tengok perubahan blog saya ni??dari biru tukar pink??cantik tak??semua sudah tukar tetapi header je belum ditukarkan lagi..saya tak pandai buat jadi saya nak korang tolong biuatkan untuk saya..tak kesahla berapa engget..kalau nak suruh saya bayar 10 ringgit ke atas pun boleh..tapi janganlah minta saya sampai seratus dan ke atas..mana  saya nak cari duit??saya nak header yang simple saja..header mcm sekarang pun boleh..

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog