Thursday, May 5, 2011

Napa aku dapat kawan yang gila??

assalamuailaikum semua..



syg korang sangat-sangat..traffic blog sudah down sebab tukar url..sedih sangat-sangat  =,= ..rasa nak tukar balik sebab terfikir yang korang mesti tak akan jumpa aq sebab url dah bertukar kan??nanti kalau keadaan sudah okey baru saya tukar balik eh??sapa-sapa yg aq ingat akan aq blogwalking..penat btul oden..
harap korang faham dengan saya..
hari ni sekolah macam biasa..datang-datang terus salam dan duduk lepak sebelum masuk kelas..apa yang kawan cakap pun saya tak paham..jadi saya usha lelaki hanndsome..memang handsome tapi sombong nak mampus..jadi saya tak berkenan..rejectlah apa lagi nak tunggu kan??saya tetap suka dia seorang lah..sambung balik topik sebenar..tadi masa inggeris kena berdiri sebab kitaorg bising..ini semua sebab lelaki ini dalam kelas saya lah..tak habis-habis nak cerita..tak boleh ke berhenti dulu..alah cikgu macam harimau..yang korang buat dia naik angin asal??tak pasal-pasal satu kelas kena penalti..penalti??ejaan saya silap kot!!panas je badan aq tadi..nasib baik aq senyum je tadi macam kerang busuk walaupun terasa nak jerit dkat korang..orang suruh diam..tak diam-diam pun..bengang aq!!nasib baik ada orang yang buat lawak bodoh sampai-sampai aq gelak sampai sakit perut sambil air mata meleleh..cerita je nak lebat tapi hampeh la ko myra..don't believe me..buku teks inggeris aku tak bawak ari ni..sebenarnya dah bawa tapi aq kuar kan balik sebab berat..buku macam tu pun ko cakap berat myra??yelah,,aq ni kan pemalas so habuan ye kena pukul dengan cikgu..napa hari ni banyak kali aq kena??boleh tak aq cakap yang hari ni hari yang paling malang..masa math aq suka sangat..cikgu ye sporting abis dengan kitaorang..tadi kitaorang belajar sambil dengar orang buat lawak..sungguh seronok aq rasa..pasal sampah pun kitaorang boleh ketawa dan gelak-gelak..memori dengan kelas tu tak akan ku lupakan..tahun depan form 4 dan aq pindah sekolah..aq nak pindah masuk sekolah teknik atau sekolah lain..tetapi boleh ke aq tinggalkan sekolah tu??

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog