Sunday, July 3, 2011

i'm become charged because you..

assalamuailaikum semua..


saya berjanji demi awak,kawan-kawan dan keluarga..mulai hari ini saya akan berubah..saya tak nak suka perangai saya sekarang..perangai saya yang lama ni selalu bikin orang sakit hati dekat saya..
saya tak nak orang membenci saya,menghidarkan diri dari saya,anti dengan saya dan lain-lain..betul kata emak saya dulu ' bila nak berubah ni?? kang sampai bila-bila tak ada orang nak kawan dengan adik '.ayat tu akan saya ingat sampai bila-bila..saya tahu saya ni tak sempurna tapi bagilah saya untuk berubah untuk menjadi sempurna..hidup ni pendek je..kalau Allah nak tarik nyawa kita hari ni pun,,Allah boleh tarik..

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog