Tuesday, July 5, 2011

love you more and more

assalamuailaikum semua..


meh sini aku nak cakap yang aku tetap suka dia..
walaupun aku kejap suka orang lain kejap aku suka engkau..
tetapi aku tetap suka engkau!!
tak ada seorang yang boleh ubahkan hati aku untuk melupai engkau..
kalau betul aku takkan bersatu dengan engkau..
tetapi aku tetap akan suka engkau..
memang betul aku sukar mencintai tetapi aku senang mencintai..
tetapi bila aku suka,sayang dan cinta engkau..
aku jadi senang mencintai tapi sukar melupaikan engkau..
aku senang mencintai orang lain tapi aku sukar melupakan engkau..
setiap kali pandang muka memang aku rasa happy..
bila aku kerap tengok muka engkau,,
aku nak tgk muka engkau lama-lama..

bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog