Wednesday, July 6, 2011

macam tunggul bila mesej engkau..

assalamualaikum semua..


satu saja aku tak suka bila mesej engkau..
memang bende ni da mcm habit engkau..
bila aku mesej engkau..
engkau memang tak balas..
tetapi bila orang lain mesej engkau balas..
nampak sangat engkau tu hipokrit!!
susah ke nak balas mesej aku duatiga kali!!
engkau ingat aku ni tunggul ke!!
engkau ingat aku tak ada rasa marah,kecewa,bengang dan nak ketuk kpala engkau!!
aku rasa nak buat je tapi bila aku fikir yg aku suka,cinta dan sayang kat engkau..
aku cakap diri untuk bersabar,,mungkin satu hari nanti engkau akan balas mesej aku..
but!!sampai bila aku nak mcmtu??
kesabaran aku ada had dan kesabaran aku boleh dilepaskan pada engkau..
tetapi aku tak suka buat mcmtu dekat engkau..
bila dengar orang laen mesej engkau dan engkau balas..
rasa cemburu dan sedih melanda diri aku..
tetapi aku tak tunjuk dekat depan engkau dan orang dalam kelas kita..
aku terpaksa gelak,happy dan senyum dekat kelas..
supaya orang tak susah tengok aku mcmtu!!
engkau ingat kredit aku ni mcm air ke??
senang nak kuar dan masuk!!
kalau engkau rasa mcmtu..
it is okey..
aku rasa nangis sekarang..pinjam bahu korang kjap!!
bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog