Thursday, July 7, 2011

maafkan kesalahan aku..

assalamuailaikum semua..


entry khas untuk Fatin Najwa Mohd Yahya

Atein,,
aku tahu aku ni selalu buat engkau marah..
tetapi entry ni bukan engkau la..
memang aku cemburu tapi aku sedar diri lagi..
aku cuma geram dekat aiz je..
janganlah cakap benda tak elok dekat aku..
engkau tak kenal lagi sebenarnya..
cuba engkau kenal aku sejak tadika,sekolah rendah dan smpai skrg..
maybe engkau tak tahu lagi perangai aku mcm mana dan sebenarnya..
aku sedih weii tengok engkau cakap aku bukan-bukan..
sebab tu tadi aku bad mood dan air mata nak turun je..
lagi-lagi hari ni aku demam dan sakit kepala..
lepastu dengar ko cakap mcmtu dekat aku..
memang aku down..
tapi tibe-tibe masa blek aku gelak-gelak..
tu sebenarnya nak tutup kesedihan aku je..
memang dulu engkau memang selalu buat aku sakit hati..
engkau rampas syaza dari aku..
semua orang nampak apa yang engkau buat mcmtu kat aku..
tapi aku tak kesah sangat sebab ko dan syaza dah berkawan lama kan??
aku sayang engkau sangat-sangat dan aku tak nak engkau membenci aku..
itu je kot aku nak luahkan rasa dan perasaan yg aku pendam selama ni..
kalau nak mesej aiz tu mesej aku dulu tau..
bye!!

terima kasih kerana membaca!!

No comments:

 
  • Home
  • efbeek
  • cutest owner
  • Myra Story Blog